آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو

هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو
jw marriott absheron baku Hotel باکو
درجه هتل:
هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو

چرا هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو JW Marriott Absheron Baku Hotel ؟

هتل پنج‌ ستاره جی دبلیو ماریوت آبشرون در قلب و مرکز شهر در منطقه تجاری، خرید و سرگرمی با میدان آزادلیق، باکو، آذربایجان واقع شده است. میدان آزادی، مراکز خرید، تفریحی و تجاری اصلی باکو همگی در 5 دقیقهای پیاده روی از هتل "JW Marriott Absheron Baku" هستند.

امکانات هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو:

امکانات غذاخوری هتل شامل 5 رستوران و بار "Fireworks Urban Kitchen"، "OroNero Bar & Ristorante"، "ZEST Lifestyle Cafe"، "The Tea Lounge"، "Razzmatazz Cocktail Bar & Lounge" می‌شود که انواع غذا‌های بین‌المللی، ایتالیایی و مدیترانه‌ای را با منو‌ انتخابی ارائه می‌دهند؛ تنها کافه رستوران "ZEST" است که منوی بوفه را نیز موجود کرده است. صبحانه هر روز در کافه رستوران هتل با منوی بوفه برای تمامی مهمانان به صورت رایگان سرو می‌شود؛ دیگر رستوران‌ها در وعده‌های ناهار و شام پذیرای مهمانان هستند و برای استفاده شامل هزینه‌های جداگانه‌ای برای هر نفر می‌شوند؛ بار هتل نیز در لابی قرار دارد، البته علاوه بر بار لابی بار استخر نیز در پشت بام هتل و کنار استخر موجود است که انواع نوشیدنی‌ها و دسر‌ها را برای شما آماده می‌کند. از امکانات مرکز اسپا هتل می‌توان به حمام، سونا و اتاق‌های ماساژ اشاره نمود؛ انواع ماساژ‌های سر، صورت و بدن انجام می‌شوند تا آرامش را بعد از یک روز تفریح به شما هدیه کند؛ تمامی خدمات مرکز شامل هزینه‌های جداگانه می‌شوند و ساعت کار این مرکز از 10 الی 22 است. مرکز تناسب اندام 24 ساعته تمام مجهز هتل در کنار مرکز اسپا ساخته شده است؛ شما می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه از خدمات سالن بدن‌سازی استفاده کنید و برنامه تمرینی خود را در سفر نیز ادامه دهید. در لابی هتل امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و ... قرار داده شده است که بعضی از آنها شامل هزینه‌های جداگانه‌ای می‌شوند. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌نه‌ای انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند؛ از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به تبدیل ارز، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی هستند. استخر سرپوشیده هتل نیز در پشت بام هتل با منظره‌ای پانوراما از دریای خزر ساخته شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو:

هتل شیک و لوکس جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو اتاق‌هایی مجلل با چشم‌انداز دریای خزر، تختخواب‌های لوکس و جدیدترین فناوری‌ها از جمله تلویزیون صفحه تخت و وای‌فای، آسایش و امکانات استثنایی را به مسافران تجاری و تفریحی ارائه می‌دهد. هتل جی دبلیو تمام امکانات را برای رفاه مهمانان فراهم کرده است. تهویه هوا در اتاق وجود دارد. در اتاق‌های هتل، یک تلویزیون صفحه تخت موجود است که شبکه‌های جهانی را پوشش می‌دهد. دیوار تمام اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و به شما امکان این را می‌دهند که در هر ساعتی از شبانه روز که در اتاق استراحت می‌کنید، سر و صدای اطراف شما را اذیت نخواهد کرد. در سرویس حمام اتاق‌ها، همه لوازم آرایشی بهداشتی ضروری مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار برای شما قرار داده شده است.

فاصله هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو تا:

- سمعد وورغون باغی: 550 متر
- بلوار شهر سفید باکو: 800 متر
- موزه هنر مدرن باکو: 800 متر
- پارک حیدر لیف: 1.2 کیلومتر
- موزه ملی تاریخ آذربایجان: 1.6 کیلومتر
- رستوران بندر دریایی: 150 متر
- میدان فواره‌ها: 1.8 کیلومتر
- موزه ادبیات آذربایجان نظامی: 1.8 کیلومتر
- برج دختر: 1.9 کیلومتر
- کاخ اسماعیلیه: 2.1 کیلومتر
- کاخ شیروانشاهان: 2.2 کیلومتر
- موزه فرش آذربایجان: 2.5 کیلومتر
- مرکز فرهنگی حیدر علی اف: 2.6 کیلومتر
- چرخ و فلک باکو: 2.8 کیلومتر
- برج‌های شعله: 3.1 کیلومتر
- میدان پرچم: 3.5 کیلومتر
- ساحل دلفین: 10 کیلومتر
- ایستگاه مترو جعفر جبارلی: 850 متر
- ایستگاه قطار باکو: 850 متر
- فرودگاه حیدر علی اف: 19 کیلومتر
- پایگاه هوایی باکو کالا: 30 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای باکو با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو ‌
رستوران تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا استخر حمام ترکی
سونا چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2