آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل زائولا ریزورت جزیره فی فی

هتل زائولا ریزورت جزیره فی فی
zeavola resort Hotel جزیره فی فی
درجه هتل:
جزیره فی فی
هتل زائولا ریزورت

چرا هتل زائولا ریزورت Zeavola Resort Hotel ؟

هتل زائولا ریزورت تعریف لوکس پابرهنه و یکی از پایدارترین هتل‌های تایلند است؛ این اقامتگاه جذاب یک استراحتگاه جنگلی است و مضمون آن یک دهکده تایلندی مربوط به بیش از 30 سال پیش است، با این حال هتل تمامی خدمات پنج ستاره بودن خود را ارائه می‌دهد. ویلاهایی با سقف چمن با چوب ساج با تأثیرات سنتی تایلندی و حس روستایی جذاب ترکیب شده‌اند. در هتل زائولا شیرهای طلایی و سنگ مرمر سفید پیدا نخواهید کرد بلکه همراه با جنگل های استوایی، مسیرهای شنی آن، و زائولیان های اصیل چیزی است که جرقه جادو را خواهد زد. هتل "Zeavola Resort" در ساحل شمال شرقی فی فی دون واقع شده است و فقط با قایق قابل دسترسی است. قبل از رزرو، مطمئن شوید که پروازها مطابق با ترانسفر قایق هتل باشد. هتل به دور از شلوغی تونسای است و هیچ خیابان، ماشین و موتوری در آنجا وجود ندارد.

امکانات هتل زائولا ریزورت:

هتل زائولا ریزورت واقع در ساحل جزیره فی فی، دارای یک منطقه ساحلی خصوصی و یک استخر در فضای باز با صندلی‌ها و تخت‌‎های آفتاب‌گیر و چتر آفتابی رایگان است. مهمانان می‌توانند از مرکز اسپا شامل حمام، سونا، اتاق بخار و امکانات ماساژ بهره‌مند شوند. علاوه بر وعده های غذایی اصلی، می‌توانید میان وعده های کوچکی را در طول روز در بار استخر هتل میل کنید. می‌توانید از تمام وعده‌های غذایی از رستوران دیگر لذت ببرید. اسنک بار همبرگر، دونر، سیب زمینی سرخ کرده، پاستا و سالاد ارائه می‌دهد. در طول روز وافل و قهوه سرو می‌شود. کارکنان، 24 ساعته در دسترس هستند، در کرایه ماشین کمک می‌کنند و خدمات ترانسفر فرودگاهی را با هزینه اضافی ترتیب می‌دهند. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و تایلندی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ ملحفه‌ها و حوله‌ها در اخر هر اقامت تعویض می‌شوند. 

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل زائولا ریزورت:

اتاق‌های هتل "Zeavola Resort" با کفپوش‌های چوبی، دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند. برخی از واحد‌های دارای بالکن‌هایی بزرگ با میز و صندلی هستند که مناظر بی‌نظیری از دریا را از لا به لای درختان به نمایش می‌گذارند.

فاصله هتل زائولا ریزورت تا:
- ساحل لائم تانگ: 30 متر
- خلیج لوه لانا: 1.7 کیلومتر
- ساحل نویی: 1.9 کیلومتر
- ساحل خلیج لوه باگائو: 2.2 کیلومتر
- ساحل خلیج فاک نام: 3.3 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی کرابی: 43 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی پوکت: 62 کیلومتر
- فرودگاه ترانگ: 99 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای فی فی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل زائولا ریزورت ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور رستوران فضای باز کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار اعلام حریق روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان حمل چمدان
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی ماساژ استخر
ساحل اختصاصی چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2