آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سایی فی فی آیلند ویلج جزیره فی فی

هتل سایی فی فی آیلند ویلج جزیره فی فی
saii phi phi island village Hotel جزیره فی فی
درجه هتل:
جزیره فی فی
هتل سایی فی فی آیلند ویلج

چرا هتل سایی فی فی آیلند ویلج SAii Phi Phi Island Village Hotel ؟

هتل سایی فی فی آیلند ویلج یک استراحتگاه رویایی که در امتداد 800 متری از ساحل خصوصی ماسه‌ای سفید بکر و در میان آب‌های فیروزه‌ای دریای آندامان واقع شده است. این استراحتگاه در 70 هکتار از مزارع نخل نارگیل، در خلوت خلیج "Loh Ba Gao" در جزیره فی فی قرار دارد.

امکانات هتل سایی فی فی آیلند ویلج:

هتل سایی فی فی آیلند ویلج دارای دو استخر روباز بزرگ با بخش ویژه کودکان و استخر آرامش است، استخرهای روباز هتل به صورت فصلی فعالیت می‌کند و شامل محدودیت سنی بوده و برای کودکان نیز یک استخر جداگانه‌ کوچک در کنار دو استخر اصلی در نظر گرفته شده است تا راحتی و امنیت هرچه بیشتر را برای کودکان فراهم کند و ورود بزرگسالان به این استخر ممنوع شده است. امکانات غذاخوری هتل شامل 5 رستوران و 3 بار است که انواع غذا‌های محلی، بین‌المللی و دریایی را با منو‌های بوفه و انتخابی ارائه می‌دهند؛ صبحانه هر روز در رستوران اصلی هتل با منوی بوفه برای تمامی مهمانان به صورت رایگان سرو می‌شود؛ دیگر رستوران‌ها در وعده‌های ناهار و شام پذیرای مهمانان هستند و برای استفاده شامل هزینه‌های جداگانه‌ای برای هر نفر می‌شوند؛ بار هتل نیز در لابی قرار دارد، البته علاوه بر بار لابی باراستخر نیز کنار استخر موجود است که انواع نوشیدنی‌ها و دسر‌ها را برای شما آماده می‌کند. از امکانات مرکز اسپا هتل می‌توان به حمام بخار، سونا، اتاق‌های ماساژ و سولاریوم اشاره نمود؛ انواع ماساژ‌های سر، صورت و بدن انجام می‌شوند تا آرامش را بعد از یک روز تفریح به شما هدیه کند؛ تمامی خدمات مرکز شامل هزینه‌های جداگانه می‌شوند و ساعت کار این مرکز از 10 الی 22 است. مرکز تناسب اندام تمام مجهز هتل در کنار مرکز اسپا ساخته شده است؛ شما می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه از خدمات سالن بدن‌سازی استفاده کنید و برنامه تمرینی خود را در سفر نیز ادامه دهید. 

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل سایی فی فی آیلند ویلج:

هتل دارای 189 خانه ییلاقی سنتی به سبک تایلندی و 12 ویلای اختصاصی با استخر است. تمامی آنها مناظر و دیدی رو به دریا دارند. تمامی اتاق‌ها ویژگی‌های مشترک زیادی همچون حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت پک و بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم را دارد و تفاوت آنها بیشتر در اندازه، نوع تخت‌ها و در نهایت ظرفیت تعداد افراد آنها است.

فاصله هتل سایی فی فی آیلند ویلج تا:
- ساحل خلیج لوه باگائو: 10 متر
- خلیج لوه لانا: 800 متر
- ساحل خلیج فاک نام: 1000 متر
- ساحل نویی: 1.4 کیلومتر
- ساحل لائم تانگ: 1.6 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی کرابی: 44 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی پوکت: 64 کیلومتر
- فرودگاه ترانگ: 97 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای فی فی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل سایی فی فی آیلند ویلج ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار سالن کنفرانس مرکز تجارت اعلام حریق روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی ماساژ استخر
ساحل اختصاصی چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2