آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آمریکان پالاس اور رم

هتل آمریکان پالاس اور رم
american palace eur Hotel رم
درجه هتل:
هتل آمریکان پالاس اور

چرا هتل آمریکان پالاس اور Hotel American Palace Eur ؟

هتلی که در قلب منطقه تجاری رم واقع شده است هتل آمریکان پالاس، یک ساختمان تاریخی 7 طبقه که در سال 2010 به طور کامل بازسازی شد و به یکی از راحت ترین و مجلل ترین هتل‌های منطقه تبدیل شد. هتل چهارستاره آمریکان پالاس هتلی خانوادگی و آرام است که با ارائه خدمات با کیفیت پذیرای مهمانان خود است. می‌توانید غذا‌های محلی و بین‌المللی را در رستوران هتل امتحان کنید. هتل نزدیک به وسایل حمل و نقل عمومی است و تنها 50 متر با مترو B. (LAURENTINA) فاصله دارد.

امکانات هتل آمریکان پالاس اور:

. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌ن های انگلیسی و ایتالیایی صحبت می‌کنند؛ هتل در لابی امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و ... را برای راحتی هرچه بیشتر مهمانان قرار داده است. داریداز دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به تبدیل ارز، خدمات پرستار و نگهداری از کودکان، اتوشویی و خشک‌شویی اشاره نمود. ترانسفر فرودگاهی و سیستم تور گشت شهری نیز موجود است که با هزینه‌های جداگانه و رزرو قبلی برای شما تدارک دیده می‌شود. برای علاقه مندان کرایه خودرو نیز فراهم است و می‌توانند با پرداخت هزینه و اجاره خودرو مورد علاقه خود به دیدن شهر بروند. یک مرکز تجاری نیز در محل موجود است که انواع خدمات بازرگانی مانند سالن‌های ویدئوکنفرانس، پیک، فکس، اینترنت پر سرعت کابلی و ... را برای شما فراهم می‌کند. برای دسترسی به برخی از امکانات گفته شده شما نیاز به پرداخت هزینه‌های جداگانه‌ای دارید. غذاهای خاص ایتتالیایی و جهانی با دقت فراوان و با سالم ترین مواد اولیه توسط سرآشپزهای چیره دستی که غذا را به هنر تبدیل می‌کنند تهیه می‌شوند تا طعمی متفاوت به اقامت شما ببخشید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل آمریکان پالاس اور:

هتل آمریکان پالاس تمام امکانات را برای رفاه مهمانان فراهم کرده است. تهویه هوا در اتاق وجود دارد و سرویس خوابی با کیفیت برای شما تهیه شده است. در اتاق‌های هتل، یک تلویزیون صفحه تخت موجود است که شبکه‌های جهانی را پوشش می‌دهد. دیوار تمام اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و به شما امکان این را می‌دهند که در هر ساعتی از شبانه روز که در اتاق استراحت می‌کنید، سر و صدای اطراف شما را اذیت نخواهد کرد. در سرویس حمام اتاق‌ها، همه لوازم آرایشی بهداشتی ضروری مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار برای شما قرار داده شده است.

فاصله هتل آمریکان پالاس اور تا:
- پارکو ماتیا پرتی: 550 متر
- ورد پاوزه: 1.2 کیلومتر
- پارکو گرگوریو پرتی: 1.2 کیلومتر
- پارکو اروس کوریزا: 1.3 کیلومتر
- پارکو فرانچسکو کوزا: 1.4 کیلومتر
- پارکو کادوتی در تریست: 1.5 کیلومتر
- پارکو ماریا روزاریا لوپز: 2.5 کیلومتر
- پارکو دل تیوره: 2.5 کیلومتر
- کافه / بار دوهت: 30 متر
- کافه/بار استیشن: 200 متر
- کولوسئوم: 7 کیلومتر
- فروم رومی: 8 کیلومتر
- کامپو دی فیوری: 8 کیلومتر
- میدان ونزیا: 8 کیلومتر
- میدان ناوونا: 8 کیلومتر
- فواره تروی: 9 کیلومتر
- قلعه سنت آنجلو: 9 کیلومتر
- موزه های واتیکان: 9 کیلومتر
- فرودگاه چامپینو رم: 10 کیلومتر
- فرودگاه فیومیچینو: 19 کیلومتر
- فرودگاه لاکویلا-پرتورو: 92 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای روم با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آمریکان پالاس اور ‌
رستوران تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اعلام حریق رمپ روزنامه ویلچر تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
باشگاه بدنسازی ماساژ
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2