آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل فی فی هالیدی ریزورت جزیره فی فی

هتل فی فی هالیدی ریزورت جزیره فی فی
phi phi holiday resort Hotel جزیره فی فی
درجه هتل:
جزیره فی فی
هتل فی فی هالیدی ریزورت

چرا هتل فی فی هالیدی ریزورت Phi Phi Holiday Resort Hotel ؟

هتل و استراحتگاه استوایی فی فی هالیدی ریزورت در یک ساحل شنی سفید در مجاورت دریای آندامان قرار دارد که اتاق‌هایی با سازه‌های مجزا از هم و ویلایی شکل را ارائه می‌دهد. هتل "Phi Phi Holiday Resort" دارای "SHA Extra Plus" است. گواهی «اس‌اچ‌ای پلاس» این اطمینان را برای مشتریان فراهم می‌کند که دارنده گواهی، تمام اقدامات بهداشتی مقابله با شیوع ویروس «کووید-۱۹» را رعایت کرده و همچنین   ۷۰ درصد از کارکنان آن مشاغل به‌طور کامل واکسینه شده‌اند. مشاغلی که تنها استانداردهای مربوط به کووید-۱۹ را رعایت می‌کنند، اما کارمندان آن‌ها به‌طور کامل واکسینه نشده‌اند، تنها گواهی «اس‌اچ‌ای» را دریافت می‌کنند و گواهی «اس‌اچ‌ای پلاس» مربوط به هر دو گزینه‌ی رعایت استانداردها و انجام واکسیناسیون کارمندان خواهد بود. از خدمات ویژه هتل می‌توان به ترانسفر تفریحی با قایق تندرو به پوکت و کرابی اشاره نمود.

امکانات هتل فی فی هالیدی ریزورت:

خدمات و امکانات تفریحی ورزشی هتل استخر روباز، مرکز اسپا، سونا و جکوزی هستند؛ استخر هتل برای تمامی مهمانان رایگان بوده و در تمامی فصول سال از ساعت 10 الی 19 فعالیت دارد، در کنار استخر بار موجود است که انواع نوشیدنی‌ها را برای شما سرو می‌کند. بعد از یک روز تفریح و دیدن شهر می‌‌توانید در مرکز اسپا هتل با انواع ماساژ‌ها آرامش را به خود هدیه دهید، استفاده از این خدمات همگی شامل هزینه‌های جداگانه و متفاوت می‌شوند. در کنار مرکز اسپا و در بخش سلامتی سالن مجهز بدن‌سازی هتل قرار دارد که می‌توانید بدون محدودیت از آن استفاده کنید و برنامه تمرینی خود را در زمان سفر نیز دنبال کنید. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و تایلندی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ ملحفه‌ها و حوله‌ها در اخر هر اقامت تعویض می‌شوند. پارکینگ رایگان برای مهمانانی که خودرو به همراه دارند به صورت رایگان در دسترس است؛ اینترنت رایگان به صورت وای‌فای در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها ارائه می‌شود.  اگر به صورت کاری سفر کرده‌اید امکانات ویژه‌ای نظیر خدمات مبادله ارز، مرکز تجارت و همچنین سالن‌ها و اتاق‌های مجهز ویدئو کنفرانس در نظر گرفته شده است که می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه از آنها بهره‌مند شوید. دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند. فروشگاه برای تهیه انواع سوغاتی در دسترس است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل فی فی هالیدی ریزورت:

هتل فی فی هالیدی 127 اتاق دارد که تمامی آنها در فضای آزاد و در کنار یکدیگر ساخته شده‌اند و به صورت یک سازه و آپارتمان نیستند؛ تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند.

فاصله هتل فی فی هالیدی ریزورت تا:
- کافه / بار سولو بار: 500 متر
- ساحل لائم تانگ: 20 متر
- خلیج لوه لانا: 950 متر
- ساحل نویی: 1.3 کیلومتر
- ساحل خلیج لوه باگائو: 1.4 کیلومتر
- ساحل خلیج فاک نام: 2.6 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی کرابی: 43 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی پوکت: 62 کیلومتر
- فرودگاه ترانگ: 98 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای فی فی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل فی فی هالیدی ریزورت ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی خودپرداز اعلام حریق روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2