آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل فی فی کوکو بیچ ریزورت جزیره فی فی

هتل فی فی کوکو بیچ ریزورت جزیره فی فی
phi phi coco beach resort Hotel جزیره فی فی
درجه هتل:
جزیره فی فی
هتل فی فی کوکو بیچ ریزورت

چرا هتل فی فی کوکو بیچ ریزورت Phi Phi CoCo Beach Resort Hotel ؟

هتل و استراحتگاه استوایی جدید فی فی کوکو بیچ ریزورت که اخیرا در ساحل خلوت ماسه سفید و آب‌های شفاف دریای آندامان افتتاح شده است می‌تواند لذت اقامتی مهیج را در اتاق‌های بامبویی خود با آرامش مناظر و صداهای کوه فی فی برای مهمانان خود فراهم کند. هتل "Phi Phi CoCo Beach Resort" دارای "SHA Extra Plus" است. گواهی «اس‌اچ‌ای پلاس» این اطمینان را برای مشتریان فراهم می‌کند که دارنده گواهی، تمام اقدامات بهداشتی مقابله با شیوع ویروس «کووید-۱۹» را رعایت کرده و همچنین   ۷۰ درصد از کارکنان آن مشاغل به‌طور کامل واکسینه شده‌اند. مشاغلی که تنها استانداردهای مربوط به کووید-۱۹ را رعایت می‌کنند، اما کارمندان آن‌ها به‌طور کامل واکسینه نشده‌اند، تنها گواهی «اس‌اچ‌ای» را دریافت می‌کنند و گواهی «اس‌اچ‌ای پلاس» مربوط به هر دو گزینه‌ی رعایت استانداردها و انجام واکسیناسیون کارمندان خواهد بود. 

امکانات هتل فی فی کوکو بیچ ریزورت:

از امکانات و فعالیت‌های تفریحی ورزشی هتل که در دسترس تمامی مهمانان است می‌توان به انواع بازی‌های رومیزی فکری، والیبال ساحلی، واترپلو، دارت، تنیس روی میز، بسکتبال آبی، آموزش غواصی و دیگر ورزش‌های آبی موتوری اشاره نمود. رستوران چوبی "PhiPhi CoCo" یک تجربه غذا خوری به یاد ماندنی در فضای باز را ارائه می‌دهد؛ صبحانه اروپایی هر روز بین ساعات 7 الی 10 با منوی بوفه و کاملا رایگان برای تمامی مهمانان و سپس ناهار و شام با منوهای آلاکارته انواع غذاهای تایلندی و بین‌المللی را با هزینه‌ برای هر نفر سرو می‌کند. همچنین بوفه غذاهای دریایی برای شام در دسترس است. یک بار ساحلی و یک بار در لابی هتل نیز وجود دارد که انواع نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی را در کنار دسر‌هایی لذیذ آماده می‌کند. در لابی هتل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان و صندوق امانات را برای راحتی هرچه بیشتر مهمانان شاهد هستیم. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌ن های انگلیسی و تایلندی صحبت می‌کنند؛ از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به تبدیل ارز، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی اشاره نمود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل فی فی کوکو بیچ ریزورت:

هتل فی فی کوکو تنها 77 اتاق دارد که تمامی آنها در فضای آزاد و در کنار یکدیگر ساخته شده‌اند و به صورت یک سازه و آپارتمان نیستند؛ تمام اتاق‌ها با شکل و زمینه بامبو ساخته شده‌اند و دارای پنجره‌های کف تا سقف هستند که نور را به داخل می‌آورند؛ در کنار اتاق‌ها و راه‌رو‌ها تماما درخت کاری شده و فضاسازی صورت گرفته است که لذت اقامت در این اتاق‌ها با تم و شکل و شمایل جنگلی را دو چندان می‌کند. تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند.

فاصله هتل فی فی کوکو بیچ ریزورت تا:
- کافه/بار ساحلی: 200 متر
- رستوران ساحلی جنگل: 300 متر
- رستوران مایا: 300 متر
- ساحل لو دالوم: 100 متر
- ساحل تون سای: 200 متر
- ساحل میمون: 900 متر
- ساحل لائم هین: 950 متر
- فرودگاه بین المللی کرابی: 47 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی پوکت: 65 کیلومتر
- فرودگاه ترانگ: 97 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای فی فی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل فی فی کوکو بیچ ریزورت ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار اعلام حریق رمپ روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز ورزش های آبی (غیر موتوری) ماساژ استخر
اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2